-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Mandi Manda di Air Terjun Serendah

Bismillahirrahmanirrahim..........

Lepas raya haritu, anak saudara ku datang untuk interview. Dalam sibuk-sibuk memenuhi undangan rumah terbuka, kami melapangkan diri pergi mandi manda di Air Terjun Serendah. Dah lama tak mandi sungai.. Happy sangat!!

Aku suka ke Air Terjun Serendah ni sebab keadaan sungai yang cetek dan air terjun yang tak payah nak daki-daki.. hehe.. Lagipun senang untuk anak-anak bermandi manda.. Selamat sikit.. air dia berarus, Insya Allah mengurangkan risiko kencing tikus..

Kami bertolak kira-kira pukul 11 pagi dari Shah Alam. Sempat la aku masak sikit-sikit untuk makan-makan disana..  Masak simple-simple jer.. Yang penting semua orang enjoy... Tengah mandi2 tu hujan... so, kenelah packing awal sikit..

Tapi lepas tu tak balik terus, merayau plak ke Empangan Selangor... santai-santai ambik gambar..







1 Nukilan Rasa:

  1. bestnya cuti-cuti ngan family.IbuNoey ntah bila la nak pergi mandi manda dengan family ni.teringin sangat.

    BalasPadam

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie