-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Cerita Raya 2015

Bismillahirrahmanirrahim..........

Ha.. dah habis raya baru nak citer pasal raya... Masuk tahun ni dah 2 tahun tak balik beraya ke Perlis.. Rindu rasa hati nak balik Perlis.. tapi belum diizinkan Allah untuk sampai ke Perlis.

Raya tahun ni kami sekadar beraya di Teluk Intan. Tak seperti kebiasaan balik ke Kelantan dan terus ke Perlis. Cuti pun tak la lama sangat.. Sebab balik Teluk Intan jer.. Kami bertolak balik ke Teluk Intan Petang puasa terakhir. Sempat la singgah Tanjung Karang beli daging untuk rendang.. Tapi bila sampai rumah, mak dah siap buat rendang ayam pencen dan ketupat. Aku cuma tolong cucuk sate jer la..

Raya tahun ni tak berjalan ke mana sangat la.. Yang paling penting dapat beraya dengan mak dan ayah. Selagi mereka ade didunia ni kan...Gambar keluarga pun tak complete raya ni.. Masing-masing kesibukan... Sekadar untuk kenangan kami sepanjang raya 2015.

 Alya berbaju kurung. Baru dapat kaki..

 Gambar di pagi raya.. kecoh satu rumah.. hehe

 Our big family..
 Dengan mak & ayah..

 2nd Raya- dengan adik bongsu ku
 Us..
We are big Family

0 Nukilan Rasa:

Catat Ulasan

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie