-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Dugaan Awal Tahun

Bismillahirrahmanirrahim..........

Dah lama kete tak bermasalah... Ni kejadian dimana tayar kete kami pecah.. sebab masuk lubang.. Hebat jalanraya sekarang.. lubang merata-rata.. hahaha

Akibatnya kedua-dua tayar kiri dan kanan serta tayar spare habis semua... Nasib baik ade sorang hamba Allah sudi membantu membawa kami ke kedai tayar... Kalau tak, sampai malam ler duduk tepi jalan... hehehe

Tayar belah kiri masuk lubang terus pancit
 Agak-agaknya ape la dalam lubang tu sampai jadi camni
 Tayar belah kanan- di kejadian yang berasingan... tapi hari yang sama..
 Spare tyre- tukar tapi tak dek angin.. X sempat nak isi angin dah tercabut

Moralnyer kawan-kawan, selalu check tayar spare yer... penting tuh! Jadi cam kami, kene kat tempat tak banyak org nak berhenti tolong... kan susah... Nasib baik Allah masih sayangkan kami.. dihantarnya seorang hamba Allah yang sudi bersusah payah membantu...

Semoga Allah memberikan balasan terbaik untuk dia... Amin....

0 Nukilan Rasa:

Catat Ulasan

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie