-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Taman Ros Jepun

Bismillahirrahmanirrahim..........



Weekend adalah waktu untuk ku membelek-belek kawasan belakang rumah… Melawat taman ros jepunku weekend yang lepas, sedih ade.. teruja pun ade… Musim hujan ni banyak RJ kesayangan ku mati disebabkan lecur dan diserang siput..

Yang mana sempat diselamatkan, ku tanam semula.. Sambil-sambil tu, buang siput-siput yang dah beranak pinak dalam pasu.. Aish… banyak sungguh! Tapi teruja amat bila banyak bunga baru berkembang… Nak snap gambar semua tak sempat sebab bateri sudah habis… So, sempat snap beberapa gambar jer… 

Seronok tengok bunga ros jepun yang sedang berkembang… Walaupun sekejap jer, tapi kecantikan dia memang tak jemu mata memandang… Buat yang baru berjinak-jinak dengan ros jepun, boleh try yang jenis carnation. Yang tu kurang manja dan senang nak jaga. Jom cuci mata…

Tempat ros jepun dan sedikit sayur-sayuran..
 Antara yang mekar..

0 Nukilan Rasa:

Catat Ulasan

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie