-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Ros Jepun yang mekar dilaman belakang

Bismillahirrahmanirrahim..........

Time kerja tak sempat nak membelek bunga dan pokok-pokok dibelakang rumah... Sabtu lepas sempat belek-belek taman sekangkang kera tu... bahagia tengok pokok yang subur.. Tapi banyak pulak siput b**i.. huhuhu...

Untuk pokok2 ni semua, aku menggunakan baja organik atau lebih dikenali dengan nama singkatan MOL. 100% organik tanpa bahan kimia.. Alhamdulillah... segar-segar pokok ku.. rumput pun segar.. hehehe..

Latest update gambar buat cuci mata... antara ros jepun yang mekar.. Tak sempat nak snap semua jenis.. Ros jepun ni manja sikit... kene lebihkan perhatian...

Mekar setaman..

 Very light colour
 Sama tapi tak serupa..
 I love yellow
 Pertama kali mekar

4 Nukilan Rasa:

  1. Cantiknya pokok bunga ros jepun ni... Kat mana ye nak dapat benih ros jepun ni? Klu jadikan tanaman indoor sesuai tak? Hihihi...

    BalasPadam
  2. Kalau nak benih, boleh jer ambik kat rumah akak.. banyak sgt dah ni... nak kene replant balik... tanaman indoor mungkin boleh kot.. tapi ros jepun ni manja.. x boleh tergenang air..

    BalasPadam
  3. cntiknya hasilnya
    ddu rumah atas tanah mcm mcm blh buatkan.
    saya ni dok umh bertingkat.huhu

    BalasPadam
  4. Cik Sue.. rumah jer bertanah.. tapi pokok semua kene duduk rumah flat jugak.. sebab kene tanam pakai pasu... tanah x subur & keras...

    BalasPadam

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie