-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Antara yang menjadi

Bismillahirrahmanirrahim..........

Kehijauan belakang rumah menjadi terapi mata time dok basuh pinggan... hehehe... Ada jugak jiran-jiran bertanya, kenapa tak letak depan rumah... Actually, aku ni jarang lepak depan rumah... Sebab tu letak belakang rumah..

Kalau kat belakang rumah, bukak tingkap jer boleh tengok... sambil2 memasak boleh tengok.. sambil2 cuci pinggan boleh tengok.. Seronok tengok kehijauan dan bunga yang berwarna-warni.. ni la sebab kenapa letak dibelakang rumah...

Jom cuci mata jap..
 Mulberry yang sedang lebat berbuah
 Daun kesum yang subur
 Cekur
 Daun pudina

3 Nukilan Rasa:

  1. masak asam pedas letak daun kesum...nyum nyum....

    BalasPadam
  2. syoknya kalau nak masak terus petik aje kan.
    tadi bru singgah blog bunda.pasai buah mulberry juga.
    suka daun pudina tu.

    BalasPadam
  3. yang bestnya kalau letak belakang rumah, tengah masak nak pakai boleh bukak pintu dan petik aje kan eheheheh

    BalasPadam

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie