-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Mengemas kebun belakang rumah

Bismillahirrahmanirrahim..........
 Sekarang ni kami curi-curi masa mengemas kebun dibelakang rumah yang dah semakin semak.. Tempat kami mengisi masa lapang dirumah.. Ni la tempat Ros Jepun dan sedikit sayur-sayuran.. Semak betul sekarang.. Nanti dah settle mengemas Ku upload gambar baru ye...

 Kangkung yg diserang belalang










4 Nukilan Rasa:

  1. Wahhh Mai tak berjaga pun cili tu banyakkk...seronok boleh bercucuk tanam kan.

    BalasPadam
  2. sronok tengok cili...merah2...

    BalasPadam
  3. serius sangat jeles tengok orang berkebun. tambah kalau yang tanam sayur mayur

    BalasPadam
  4. Tanam sayur jugak.. tapi tak berapa nak menjadi... huhu

    BalasPadam

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie