-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Aktiviti semasa.. Ros Jepun

Bismillahirrahmanirrahim..........
 Lagi seminggu dah nak masuk keje... Kejap jer kan...Alya pun dah 2 hari ku hantar ke babysitter untuk biasakan diri. Pagi-pagi sempatlah ku jenguk taman belakang rumah. Taman la sangat kan? Seronok bila pagi-pagi tengok bunga ros jepun Ku berbunga..

Ni antara koleksi gambar ros jepun Ku.. Jom cuci mata..










3 Nukilan Rasa:

  1. Salam Mazatul,

    Lama Mak Aji tak menjenguk ke sini. Ros Jepun sememangnya diminati ramai termasuk Mazatul ya! Mak Aji pun suka, cukup cantik sekali, kan! Mak Aji paling suka yang berbelak-belak tu, katanya hybrid ya!

    BalasPadam
  2. Cantik!! Tangan sejuk ni...hihi..

    BalasPadam
  3. Waalaikummussalam Mak Aji.. Memang suke betul ros jepun.. yang jenis hybrid ni manja sikit nak jaga.. senang lecur...

    Mama Koari,
    Memang suke sangat 'main tanah' kami ni.. Seronok tgk pokok2 bila sihat.. :)

    BalasPadam

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie