-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

PPAS: Here we are

Bismillahirrahmanirrahim..........

Dah lama tak bawak anak-anak ke library.. Alhamdulillah.. sempat jugak singgah ke sana selepas Shaklee Elite Tour hari tu.. Seronok diorang.. walaupun bukan nak membaca buku sangat.. tapi suke bermain jer.. Tak per... kira serap budaya ke perpustakaan dulu.. Moga-moga suatu hari nanti diorang akan sendirinya suka membaca...

Ha.. jom layan aksi anak-anak bergambar di luar library.. 

 
 
 
 

Macam-macam gaya ade.. huhuhu..

2 Nukilan Rasa:

  1. Assalamualaikum.. comelnya anak2. waktu2 begini memang syok tengok perkembangan anak2 kan ~~~

    BalasPadam
  2. Waalaikummussalam... betul tu Sheila... sebab tu ambik peluang untuk abadikan setiap moments dengan mereka :)

    BalasPadam

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie