-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

CPUV: Rezeki bulan March

Bismillahirrahmanirrahim..........
Dah lama tak tinjau blog ni... Banyak entry tertunggak.. Rindu nak share ngan you ols... Insya-Allah... slow-slow akan diupdate yer... Walaupun agak dah basi kot masa tu :)

Ni nak share.. tadi bukak Nuffnang..  Dah lama tak jenguk jugak.. Sekali tengok, banyaknyer cpuv yang sedang running.. Walaupun progress agak slow, tapi Alhamdulillah... walaupun x seaktif dulu updating blog.. tapi masih sudi menyinggah di blog ku ini..

Kawan-kawan sume, kalau terjumpa iklan ni masa melawat saya, sila-silalah rajin diri klik yer:) Terima kasih...


3 Nukilan Rasa:

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie