-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Cerita Kebun Kami

Bismillahirrahmanirrahim..........

Dah lama sangat tak jenguk kebun.. Last jenguk masa rambutan yang tidak sempat menjadi rezeki kami.... Haritu husband sempat menjenguk sekejap masa Syafiq tengah demam... Masya-Allah.. dah jadi hutan belukar. huhuhu....Bila masa nak cerahkan semula kan... Aku sempat pesan kat hubby suruh jenguk pokok roselle yang aku tanam kira-kira sebulan lepas...

Alhamdulillah.. hubby kata pokok hidup dengan  subur dan sedang berbunga... hohoho... tak sabar nak bersihkan kebun tapi ade jer halangan nak ke sana.... Sementara itu.. jom layan dulu gambar terkini kebun kami... huhuhu

Semak tak kebun kami?? huhuhu

 Roselle dah berbunga :)
 Manggis yang semakin sihat... dulu cam nak mati jer...

6 Nukilan Rasa:

  1. assalamualaikum kak, seronoknya ada kebun sendiri.. boleh bercucuk tanam

    BalasPadam
  2. Huhuhu akak...kami pun ada jenguk sekejap last week..macam hutan dah..hehehe . insyaallah hujung minggu ni nak ke sana. Jom!!!

    BalasPadam
  3. dulu kat kampung slalu mak masak rozel tu buat air .. fulamak. sedap gila

    BalasPadam
  4. rajin kak bercucuk tanam.. mak aiza buat rozel tu jadi jus.. menabung ikea..

    BalasPadam
  5. Seronok berbudi pada tanah ni kan... tapi sekali terabai... sakit nak bersihkan semula... huhuhu

    BalasPadam
  6. rugi la kalo dibiarkan jer... jgn dibiar semak samun menguasai lagi..

    BalasPadam

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie