-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Silat Gayung- Dah tukar Tali Pinggang!

Bismillahirrahmanirrahim..........

Alhamdulillah.. weekend haritu kakak ngan Kak Ngah dah berjaya dalam ujian tukar tali pinggang. Ujian tukar tali pinggang tersebut telah diadakan minggu lepas dan minggu ini  keputusan dah keluar. Alhamdulillah.. both of them passed the test. Layan gambar srikandi mama dan papa...

 Gambar semasa test last week

Kak Ngah



Kakak



 
We are sisters!

Upacara penyerahan Tali Pinggang Putih.

 Kak Ngah

Kakak
Ready for Photography


Yeay! Semua berjaya!


Gambar Kenangan dengan 'guru'

7 Nukilan Rasa:

  1. Wahhh heroin mak dia belajar ilmu pertahankan diri. Elok tu Mai...zaman skrg ni macam2 boleh jadi sekurang-kurangnya ada basic nak pertahankan diri.

    BalasPadam
  2. Kak Aina.. sebab mak dia dulu pun belajar silat.. so sebab tu anak-anak pun bg belajar silat. hahaha

    BalasPadam
  3. tahniah kepada kedua-dua anak kak.. boleh gantikan tun teja.. comel mereka berdua.. aiza menabung churp2.. :D

    BalasPadam
  4. hehe..comel je tengok..congrats untuk anak-anak akak..;)

    BalasPadam
  5. alaaa...comelnya..kecik2 blaja silat dah..baguslah..:)

    BalasPadam
  6. kecik kecik dah blaja silat
    saya apa ilu pertahanan diri pon tak da

    BalasPadam

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie