-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Menyepi Jap..




Bismillahirrahmanirrahim..........

Maaf kengkawan.. tak sempat nak berblogging dan terjah blog kengkawan semua... Insya-Allah.. next week baru leh back to normal... Kalau you ols singgah, tinggal jejak yer....

Ops...  sebelum terlupa.. jom menderma untuk mangsa Typoon Haiyan... Kat Nuffnang you ols mesti kuar jugak ka?

Haiyan Donation

3 Nukilan Rasa:

  1. Kak Aina pun sibuk sgt la ni tetiba ja...ahahhaa... dah lama makan gai buta tapi bila sangap nak ngadap drawing bw jugakkk...:)

    BalasPadam

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie