-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Kebun Kami-Rambutan dah berbuah

Bismillahirrahmanirrahim..........

Dah lama tak update citer kebun..... Pagi ni sempat gi kebun.. tengok perkembangan terkini... Dah besar pokok kat kebun... pokok rambutan gading pun dah berbunga sulong.. mungkin tak lama lagi masak la kot... Tak banyak boleh buat sebab bawa Syafiq sekali.. dia tak mo duduk dah lama-lama....

Bila la nak buat pondok kat kebun nie... leh lepak-lepak .. Jom tengok gambar dah yer... Tapi tak banyak gambar yang diambil... pokok rambutan yang berbuah tu pun tak snap. huhuhu...




 Budak ni dah bosan..




3 Nukilan Rasa:

  1. bestnya kak ada kebun buah :)

    BalasPadam
  2. tak rugi berbudi kepada tanah, pasti ada hasilnya..
    p.s: aiza dah tengok iklan blockbuster ambi pur tu.. pandai anak-anak kak berlakon.. :D

    BalasPadam
  3. Kalau rambutan dah masak jangan lupa ajak geng2 serang eh...ahahaaa...

    BalasPadam

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie