-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Hadiah untuk Top Referral- Besday Month Giveaway

Bismillahirrahmanirrahim..........

Sebelum entry ni menjadi basi.. aku nak share hadiah untuk Top Referral aku iaitu  Ain. Hadiah ni aku pilih sebab aku suke beli gelang.. tapi aku tak suke pakai aksesori... Tapi aku suke tengok org pakai aksesori.. begitulah ceritanya....

Jom tengok gelang tangan yang aku pilih untuk dia... Harap dah selamat diterima oleh tuan punya badan... dan semoga dia juga suke...

Seutas gelang mutiara untuk Top Referral aku....

6 Nukilan Rasa:

  1. comelnya.. tahniah kepada pemenang.. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Untuk aiza pun ada... tapi tak pos lagi sebab alamat tak jumpa dah... nak blogwalking x leh kat rumah.... poor connection. Kat opis... x sempat Skrg ni... whatsapp alamat ke saya blh?

      Padam
  2. Balasan
    1. Insya allah.. lain kali blh belikan utk ibu lala pulak..

      Padam
  3. Mai...buah tangan dari Sabah ke tu?

    BalasPadam

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie