-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Banjir oh banjir

Bismillahirrahmanirrahim.......... Dah lama rumah tak banjir. Pagi ni lepas solat subuh hujan turun lebatnyer dan inilah hasilnya .. Jom cuci rumah.!

5 Nukilan Rasa:

  1. banjir kilat ke? semoga kembali seperti biasa..

    BalasPadam
  2. harap2 xlama la kak.. lebat sgt ujan.. lumpur tanah masuk dalam rumah,, tu yg penat nak basuh..

    BalasPadam
  3. Banjir kilat tu dah biasa area kami ni.. cuma dah lama tak tinggi..

    BalasPadam
  4. harap2 tak merosakkan barang2 kat umah akak. mcm kawan sy kat area serdang hari tu..habis peti ais, mesin basuh, tv semua terendam...

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah.. so far tak teruk sampai camtu sebab rumah akak ade benteng banjir.. bila terlampau tinggi baru masuk rumah.. Time x buat benteng dulu.. camtu jugak la...

    BalasPadam

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie