-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

#1 Contest My Story, My Life - Mudahnya Mengemas Rumah!


Bismillahirrahmanirrahim..........


 Kawan-kawan, jom la join contest nie... Hadiah dia menarik bagi aku iaitu... Panduan Mengemas Rumah... Nak join leh Klik Sini. Jom tengok apa rumah impian aku... hehehe...

RUMAH IMPIANKU..

 
 Aku mengimpikan sebuah rumah dikawasan kampung yang mempunyai persekitaran yang luas dan nyaman.. Cam dalam gambar kat atas tu.. Di sekeliling rumah aku nak ada pokok buah-buahan seperti rambutan, mangga, langsat, duku.. di belakang rumah plak ada pokok durian, manggis, ciku.. dan macam-macam la..

Pastu aku nak ada kawasan taman untuk lepak ngan family.. lepak santai-santai... Ada kolam ikan dan surrounding dia dipenuhi oleh pokok-pokok bunga cam orkid dan ros...  oh bahagianya.... Bila la nak dapat kan?? Itulah rumah impian aku...

8 Nukilan Rasa:

  1. Kalau boleh duduk rumah macam Mai impikan tu akak pun nak jugakkk...dapat kecik2 comey2 cukuplah!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul kan kak.. yang penting kawasan dia luas... hehehe

      Padam
  2. adoi...teringinnya nak dapat rumah kampung macam ni :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. itulah kan... best duduk kampung.. nyaman jer...

      Padam
  3. Salam. Terima kasih sudi join contest saya! :)

    BalasPadam
  4. mulakan dengan impian..insyaAllah jadi kenyataan..kalau tak 100%, 60% pun kira dah ok.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu! :) Impian boleh jadi motivation utk kite bergerak ke hadapan.. :)

      Padam
  5. duk kg mmg best...rindu dgn suasana kg..

    BalasPadam

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie