-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Sabtu di Perpustakaan Awan Raja Tun Uda (PPAS)

Bismillahirrahmanirrahim..........

Sekarang nie memang seboleh mungkin cuba meluangkan masa ke PPAS.. Seronok bawak anak-anak ke sana.. Walaupun kadang-kadang pergi main jer, tapi sekurang-kurangnya ada juga buku yang dipinjam untuk dibaca dirumah.. Sebab selalunya kalau beli buku, tak sampai sehari dah koyak.. Tapi kalau buku  pinjam kat PPAS pandai plak diorang jaga..

Seharian di PPAS anak-anak memang tak bosan.. Sebab they can play, surfing and also reading.. Aku dan hubby jugak boleh rileks sikit sambil baca buku.. Tak risau sangat nak lepaskan diorang explore PPAS.. Jom layan telatah anak-anak di PPAS..

 Syafiq yang makin confident berdiri.. Tapi merangkak tak nak!! huhuhu
 Seronoknya.....
 Best tak posing camni kat PPAS??
 Surfing... Dua org main game, dua org lagi tgk upin ipin..
 Papa?? Layan Syafiq jer la... hehehe




 Seronok Syafiq explore ruangan di PPAS.. Tak meragam langsung dia kat sini... Yang penting semua happy!!



0 Nukilan Rasa:

Catat Ulasan

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie