-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Kebun yang Terabai..

Bismillahirrahmanirrahim....
Kesian kebun kami sekarang.. Dah lama tak jenguk sampai semak samun... Last week pergi jenguk jer jap.. Memang tak leh nak buat ape la.. sebab tolls & equipment berkebun tak bawak... Aduh!! Kene clearkan sebelum puasa nie... huhuhu..

Mempelam Chokanan berbuah 'sulung'


Semak kan?? Huhuhu


 Pokok Pisang habis mati diserang penyakit.. hmmm...
Seriously we have to do something!! huhuhu....

2 Nukilan Rasa:

  1. x beli lagi mesin rumput...he he he. tu lambat sket nak kesana.

    BalasPadam
  2. hahaha... Tak per... lepas raya kite buat grill kat kebun..

    BalasPadam

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie