-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Camne Boleh Tertinggal Nie???

Bismillahirrahmanirrahim...

Alkisah peristiwa hari yang sangat menguji ketabahan aku... Adalah satu hari tu, last Thursday..  aku pergi kerja cam biasa.. Semangat nak siapkan kerja pun berkobar-kobar jugak.. dan seperti kebiasaannya kul 12 waktu aku untuk pump ebm buat Syafiq..

So, bergegas la ke nursery room dengan peralatan yang dah siap bagai.. Dah set semua, tetiba.. 'eh! mana pump nie?' Puas selongkar beg (cam la beg tu besar sangat kan??) Tak jumpa jugak... Alamak... ni mesti kes tertinggal nie... huhuhuhu... Nak tak nak kenalah buat secara manual aka mermet style... Dah lama giler tak buat.. Cukuplah membuatkan tangan menggeletar keletihan.. huhuhu...

Alhamdulillah.. inilah hasilnyer... Walaupun tak banyak, tapi sekurang-kurangnya.. aku berjaya!!! :)


0 Nukilan Rasa:

Catat Ulasan

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie