-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Syafiq Menjangkau 4 Bulan

Bismillahirrahmanirrahim...

Insya-Allah.. Next week 14hb Syafiq akan masuk 4 bulan. Dalam 3 bulan setengah nie.. dia dah boleh menirapkan badan.. Rasanya tak lama lagi bolehla merangkak tu... Kaki pun dah kuat...Cuma masalah batuk n selsema dia tak ok lagi.. Doktor suruh refer hospital dah.. tapi aku cuba bertahan dulu... tapi akui dah start bagi dia antibiotik.. walaupun tak bagus bagi baby sebenarnya.. but since his blood already infected, baik bagi before worse kan...

Insya-Allah.. next week his full blood picture test will be out. Aku tak sabar nak tunggu result ni.. Insya-Allah tak ade apa-apa.. Doakan yang terbaik utk Syafiq.. Semalam terpaksa bawa dia untuk neb sebab kahak dah banyak..Jom layan gambar Syafiq..


Rileks yer Syafiq lepas ambil nebulizer..




 Aktiviti kat rumah...
Seronoknyer tidur....

0 Nukilan Rasa:

Catat Ulasan

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie