-->

 photo mai.jpg
I am Mai, your Shaklee Independent Distributor at Shah Alam,Selangor. COD Area coverage Shah Alam, Subang, Ara Damansara, Kampung Melayu Subang.
Delivery throughout Malaysia . Shaklee ID: 958686 | farizatul2002@yahoo.com| 0126629171|FB:Mazatul Azura Muhamad FB Pages: maishoppe
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Jalan-Jalan di Zoo Negara...

Memandangkan cuti hujung minggu nie agak lama dan kami pun x balik kampung, aku mengambil kesempatan menunaikan impian Wafa nak gi jalan-jalan ke Zoo Negara... Dah lama bebeno aku x spend masa ngan diorang.. Maklumlah.. dulu keje x sempat nak spend masa ngan diorang.. Skrg byk plak free times.. hehehe...

Early in the morning, about 8.30 kitorang bertolak dr rumah.. breakfast kat UK dulu sebelum masuk Zoo... Pekene nasi lemak.. quite ok la.. Tempat dia meriah... Tapi aku x tau nama kedai.. yg penting dia tepi main road...

After makan, bermulalah episod jengjalan di Zoo Negara.. Take an entry tiket (Adult RM15, Child RM6.. we all start our journey.. Wafa punyalah excited... Sebab dia memang beria-ria nak gi kan... Mula2 bawak dia tgk pertunjukan haiwan.. Dia punya excited sampai aku rasa dia punyalah seronok.. Dalam hati terdetik gak, 'pandai dah anak aku nie.. Tak sangka dia dah besar..' Feels like time flying so fast.. Sedar tak sedar dah besar anak2 aku...

After that we all start ronda-ronda dalam Zoo... Sampaila penat.. Tapi puas hati ar.. sebab dpt tunaikan hasrat anak2 nak gi Zoo... Sayang aku x leh nak entry gambar.. Sebab laptop aku yg masuk sepital tu x kuar-kuar lagi..

Dalam kul 3.30, dah tak larat, ajak la diorang balik.. Si Wafa ngan Najwa tak nak balik.. Aku ngan Hubby dah letih nie.. Ambik tram, pusing for the last time before go back.. They still refuse to go back.. Terpaksa ar menggunakan kuasa veto.. ajak balik gak.. Keluar dari Zoo, aku ajak hubby naik atas.. tgk tempat berkelah.. Apa ntah nama dia.. Kalu x silap Kemensah kot.. Ok gak kat situ, siap ade chalet lagi.. Plan ngan hubby nak try gi sana la some other weekend.. Just for leisure kan...

Alhamdulillah.. everythings goes well as per planning.... Best gak dpt spend masa ngan anak2.. Selepas sekian lama x dek aktiviti camni...

0 Nukilan Rasa:

Catat Ulasan

Terima Kasih Sudi Singgah.. Silalah tinggalkan jejak yer.. Insya-Allah.. nanti saya jenguk kembali :)

Related Posts Plugin for http://mazatulazura.blogspot.com
Copyright © 2013-20124 Small Steps To A Big Journey All Rights Reserved Cik Eintan Nurfuzie